SV: Problemer med compiling af libtool

From: Daniel Nielsen (none@daniel--d-net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 08 Dec 2002 - 20:32:39 CET

From: "Daniel Nielsen" <none@daniel--d-net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Problemer med compiling af libtool
Date: Sun, 8 Dec 2002 20:32:39 +0100

Simon > Jeg prøvede at sætte tiden... Det hjalp til dels på at jeg kunne
compile binutils.

Christer > Den kan fint køre ./configure, men når jeg når til make,
stopper den.

make: don't know how to make all. Stop
*** Error code 2

Stop in /usr/src/contrib/binutils/libiberty.
*** Error code 1

Stop in /usr/src/contrib/binutils.