Re: MP3-encoder

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 02 Dec 2002 - 00:56:01 CET

Date: Mon, 02 Dec 2002 00:56:01 +0100
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: MP3-encoder

Frauenhofer enkoderen findes også til linux (og vist også til freebsd),
som kommandolinieversion.
Jeg kender windowsversionen, og den kører meget fint på 256Kbps
128Kbps kan jeg (let) høre "fejlene" selv på mine pc højttalere.

Men det er en rigitg god ide at lytte lidt til noget musik der er
enkocet med forskellige enkodere inden man vælger den man lige kører
hele cd-samlingen igennem.

mvh Kristen