Re: Virusbeskyttelse

From: Kristian Vilmann (none@kvi--vilmann.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Aug 2002 - 21:47:17 CEST

Subject: Re: Virusbeskyttelse
From: Kristian Vilmann <none@kvi--vilmann.net.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD-listen <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 23 Aug 2002 21:47:17 +0200

On Fri, 2002-08-23 at 20:26, Alex Holst wrote:
> Quoting Axel Kellermann (axel.kellermann@get2net.dk):
>
> Det var dog et ufatteligt latterligt krav.

Jeps. Komplet håbløst.

Jeg så det godt da jeg satte billetbestillingssystemet op til
LinuxForum. Jeg vedtog at det ville være spild af tid at arbejde på.
Og ellers må de levere mig et stykke antivirus-software der kører under
Linux på en alpha. Og i ikke koster noget. Og som heller ikke kræver
nogen form for vedligehold :)

Og så skal de i den grad også have de tekniske argumenter i orden.

> Er disse betingelser tilgaengelige for almindelige mennesker?

Sikkert kun hvis du har en aftale med Architrade.

/kristian