Re: Network neighbourhood

From: Simon L. Nielsen (none@simon--nitro.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 21 Aug 2002 - 22:16:06 CEST

Date: Wed, 21 Aug 2002 22:16:06 +0200
From: "Simon L. Nielsen" <none@simon--nitro.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Network neighbourhood

On 2002.08.21 15:55:57 +0000, Munish Chopra wrote:

> Jeg har faaet at vide at sharity light er et godt vaerktoej til saadan
> noget, men desvaerre ikke selv proevet det endnu.
Jeg har brugt det lidt for lang tid siden.. Det virkede.. noget af tiden.
Nogen gange gav det læsefejl (mener jeg det var - det var i hvert fald ikke
stabilt nok). Det kan self. være blevet bedre siden.

Jeg har brugt smbfs der nu følger med FreeBSD (fra 4.5 AFAIR) i et stykke tid
og det har virket ret godt.

--
Simon L. Nielsen