BSD-møde i Århus

From: Ole Guldberg Jensen (none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Aug 2002 - 11:21:28 CEST

Date: Sun, 18 Aug 2002 11:21:28 +0200
From: Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: BSD-møde i Århus

V00f!

Det er på tide at alle jyske BSD-folkene igen kikker på hinanden!

Da vi sidst mødes i Vejle havde vi en målsætning om at ses i August
- det er nu!

Jeg ville derfor hører om der er interesse for at jeg bestiller
bord til fællesspisning, evt. på resturent huset (som sidst da vi
mødes i Århus) og vi derefter går ud til en enkelt øl eller to :)

Jeg havde tænkt lørdag d. 24 August kl 19.00 på resturent Stedet
(http://www.reststedet.dk/) og derefter en lille tur i byen..

/ole_guldberg

ps. københavner, fynboer og andet godt folk må meget gerne komme
med også :)

--
The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.
	-- The Unix Programmer's Manual, 2nd Edition, June 1972