Remote dump

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Aug 2002 - 20:10:08 CEST

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Remote dump
Date: Mon, 12 Aug 2002 20:10:08 +0200

Hej

Jeg har to FreeBSD-servere, hvor den ene har en Tapedrive.
Jeg kan sagtens lave en dump på den, men jeg vil gerne lave rdump på den anden, så jeg også har backup på den.
Jeg bliver helt korrekt logget ind på den med tapestationen, men jeg får tilsyneladende ikke adgang til Tapestationen.

ved en dump får jeg følgende output:

dump -f backup@freebsd:/dev/sa0 -d 61000 /data
  DUMP: Connection to freebsd established.
IP_TOS:IPTOS_THROUGHPUT setsockopt: Operation not supported
TCP_NODELAY setsockopt: Operation not supported
  DUMP: Date of this level 0 dump: Mon Aug 12 20:10:27 2002
  DUMP: Date of last level 0 dump: the epoch
  DUMP: Dumping /dev/vinum/data (/data) to /dev/sa0 on host backup@freebsd
  DUMP: mapping (Pass I) [regular files]
freebsd: Connection refused
  DUMP: mapping (Pass II) [directories]
  DUMP: estimated 207340 tape blocks on 0.29 tape(s).
  DUMP: Lost connection to remote host.

Er der nogen, der kan hjælpe???

Med venlig hilsen

Axel Kellermann