Re: Serverprogrammer

From: Munish Chopra (none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Aug 2002 - 21:45:34 CEST

Date: Sun, 11 Aug 2002 15:45:34 -0400
From: Munish Chopra <none@mchopra--engmail.uwaterloo.ca.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Serverprogrammer

On 2002-08-11 10:14 +0000, Jeppe Liisberg wrote:
> Hvorfor ikke? Hvornår kommer 4.6.2? Hvor kan jeg læse mere?
>
> - Jeppe

Omkring et par uger. Hvis du koerer -STABLE er det er rigtig god ide at
tilmelde dig -stable listen:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/eresources.html#ERESOURCES-MAIL

Der kan laeses mere omkring de forskellige versioner af FreeBSD og
hvornaar de kommer paa FreeBSD's hjemmeside, under 'Release
Engineering':

http://www.freebsd.org/releng/index.html

4.6-RELEASE har en hel del smaating der ikke ligefrem er fordelagtige,
de fleste blev diskuteret paa -stable og -security/-announce. Et snip
fra RE-siden:

"* (Work In Progress) : FreeBSD 4.6.2 - A ``point release'' with updated
SSH, BIND, OpenSSL, ATA fixes, and other changes from the RELENG_4_6
release branch."

Dvs. det bliver hoejst sandsynligt et 'net-only release', hvilket bare
betyder at de folk der normalt faar tilsendt CD'er fra BSDMall eller
andre steder ikke faar CD'er denne omgang.

--
Munish Chopra