Dualboote OpenBSD og XP

From: Isak Lyberth (none@ily--cip-global.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Aug 2002 - 11:27:47 CEST

Subject: Dualboote OpenBSD og XP
Date: Sun, 11 Aug 2002 11:27:47 +0200
From: "Isak Lyberth" <none@ily--cip-global.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Er der nogen her der dualbooter Windows XP/2000 med OpenBSD (har prøvet med 3.0 og 3.1)?
Jeg prøver på min maskine, med OSBS, som står beskrevet på OpenBSDs faq, men hver gang jeg vælger Openbsd i min boot menu får jeg en besked om at der ikke er noget styresystem. Jeg har også prøvet at kopiere den første blok over på min NTFS partition mog lave en entry til den i min boot.ini fil, men det får jeg en Bad Magic besked ud af.
jeg har en 60GB harddisk med 50 af dem sat af til XP og de sidste 10 sat af til OpenBSD.

Hilsen Isak