make package

From: Peter I. Hansen (none@pih--oek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 30 Apr 2002 - 12:46:35 CEST

Date: Tue, 30 Apr 2002 12:46:35 +0200
From: "Peter I. Hansen" <none@pih--oek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: make package

Hej

Jeg har givet mig i kast med at porte et program til FreeBSD, og det går
da ok, men når jeg når til 'make package' delen, så går det ikke. Jeg
får fejl som :

tar: can't add file work/fonts/tfm/ectt10.tfm : No such file or directory

og det for alle filerne. Jeg har kigget efter og de ligger i de rigtige
kataloger.
Nogen som har set lignende ??
Bare sig til hvis jeg skal sende min Makefile. Det skal lige siges at
'make install' går glat, og jeg er da meget glad for at det fungerer
her, men jeg vil gerne dele det med andre :)

/Peter