Re: KDE3 - metaport

From: Lennart Sorth (none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 Apr 2002 - 08:15:53 CEST

Date: Mon, 29 Apr 2002 08:15:53 +0200
From: Lennart Sorth <none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: KDE3 - metaport

Robert Martin-Legène wrote:

> [...]

dette har jeg netop gjort på min søn's maskine - via en /usr/ports
mounted fra min filserver.

For evt at installere det på mine andre maskiner, lavede jeg først
blot en 'make install' (ingen clean eller package)

- og så var det jeg løb tør for plads på /usr/ports

der var ca 2Gb fri inden jeg startede (?!)

X var hentet og installeret på alle maskiner - men der var en række
andre dependancies der blev inkluderet - det løb altså op.

Men efter en *rum* tid (vist ca 24h på en Duron1300 - men med blot
256kbit/s download) var kde3 da også installeret, og jeg må erkende
at det ser ud til at de har fået skovlen under den noget langsomme
funktion i tidligere udgaver - det ser ganske pænt ud.

men - jeg flytter mig nok ikke selv fra WindowMaker eller Blackbox :-)

Hilsen

--
Lennart.Sorth@Uni-C.dk
DTU bygn 304             "I spell well, buyt type poor."