RE: Sjov i gaden

From: Erik Petersen (none@Erik.Petersen--agrsci.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 25 Apr 2002 - 11:13:54 CEST

From: Erik Petersen <none@Erik.Petersen--agrsci.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@BSD-Dk.dk'" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Sjov i gaden
Date: Thu, 25 Apr 2002 11:13:54 +0200

Efter en meget lang, kontinuerlig række dårlige erfaringer med
Teledanmark/TDC, hvor de har raget mine penge til sig og igen og
igen ikke leveret den vare jeg betalte for (pas på, at du ikke
virkeligt får mig startet her), så er der for mit vedkommende tale
om rendyrket
                  skadefryd

Primitivt? Ja!
Er jeg altid sådan? Nej.