Re: Sikkerheds liste...

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Apr 2002 - 20:42:40 CEST

Date: Tue, 23 Apr 2002 19:42:40 +0100
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Sikkerheds liste...

Quoting Peter I. Hansen (pih@oek.dk):

> http://www.sikkerhedsforum.dk/

Saa vidt jeg har forstaaet er sikkerhedsforum.dk rettet mod at uddanne
medierne og politikere, ikke at hjaelpe slut brugere. Jeg har lidt paa
fornemmelsen at der famles lidt rundt.

sslug-sikkerhed eller dk.edb.sikkerhed er vist meget egnet til slut
brugere.

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/