RE: Sker der noget her?

From: Isak Lyberth (none@ily--cip-global.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Apr 2002 - 16:41:22 CEST

Subject: RE: Sker der noget her?
Date: Tue, 23 Apr 2002 16:41:22 +0200
From: "Isak Lyberth" <none@ily--cip-global.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Jeg har endnu ikke fået mountet cdrommen..., men nu skal jeg hjem og prøve med generic.
Desuden har jeg heller ikke fået gang I lyden på den. Hver gang jeg starter xmms brokker den sig og siger at device /dev/audio ikke understøtter 44100 hz. Så laver den en core dump og forsvinder.
Men mit lydkort kører fint med alle andre styresystemer der har været på den (windows, linux, qnx, FreeBSD)

Lydkortet er et soundblaster kompatibelt Yamaha opl3

Hilsen Isak