Re: Sker der noget her?

From: Jesper Louis Andersen (none@jlouis--diku.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Apr 2002 - 15:54:12 CEST

Date: Tue, 23 Apr 2002 15:54:12 +0200
From: Jesper Louis Andersen <none@jlouis--diku.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Sker der noget her?

On Tue, Apr 23, 2002 at 12:27:19PM +0200, Isak Lyberth wrote:
> Jeg bruger OpenBSD 3.1 (snapshot)

Og det på en i686 går jeg ud fra. Personligt har jeg det sjovere med lidt
mere aldrende hardware (jeg har ikke råd til at købe stort):

1. stk SUN SparcStation 5 (sun4m/OpenBSD 3.0)
1. stk SUN Ultra1/Creator (Ultra 1E) (sun4u/FreeBSD-CURRENT i diskless
        install)
1. stk i686 (P3-450) (FreeBSD-STABLE)

Status er, at min Ultra1 ikke har en creatorkort driver endnu, så jeg
regner med at hacke noget sammen til en skærm på den. Kombinere det med
noget x2x og så ellers have en skærm mere.

SS5'eren i iøvrigt sjov. Det tager kun 25 min. at konstruere SSH-nøgler
på den :) Den kan iøvrigt ikke rigtigt spise ssh forbindelser alligevel,
uden at belaste maskinen temmeligt meget så :)

--
Jesper -
  Java er noget der skal drikkes, ikke kodes i.