Intel PRO/100 S Desktop vs Server edition

From: Jens Teglhus Møller (none@jtm--mostlyharmless.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Apr 2002 - 13:46:45 CEST

From: Jens Teglhus Møller <none@jtm--mostlyharmless.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Intel PRO/100 S Desktop vs Server edition
Date: Tue, 23 Apr 2002 13:46:45 +0200

Hej Der

Er der nogen der kender den praktiske forskel på disse kort?

Jeg skal til at bygge en openbsd server og har læst (på openbsd listen)
at intel pro/100 kortene skulle være blandt de bedste netkort til
openbsd.

Nu har jeg så checket nogle forhandlere og intels website. Server
modellen er næsten dobbelt så dyr som desktop modellen, men får jeg
noget for pengene? eller går det blot til indbygget ipsec, kryptering
osv, som openbsd driveren alligevel ikke understøtter?

http://www.intel.com/network/connectivity/products/pro100s_adapter.htm
http://www.intel.com/network/connectivity/products/pro100s_srvr_adapter.
htm

/jtm