RE: mount af mac-cd'er

From: Jeppe Liisberg (none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Apr 2002 - 16:03:13 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@jeppe--liisberg.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: mount af mac-cd'er
Date: Mon, 22 Apr 2002 16:03:13 +0200

> (Input/output

> ;-)... al hjælp
>
> Er du sikker på CD'en er ok? Har du prøvet med en anden HFS CD?

jep, jeg har sågar været nede i en mac-butik og prøvede at få skidtet
overført via netværk, men gutten dernede havde glemt admin passet til sin os
X udstillingsbox, så han tilbød mig at brænde det til et andet format
(Joliet går jeg ud fra) i stedet for, men de cd'er er fuldstændigt som
originalerne...
(Det var forøvrigt sjovt at stå og lege med os X... bare ærgeligt ikke at
have root privileges ;-)

> Jeg plejer bare bruge "hmount k:", og det har altid fungeret glimrende
> ;-)

hmount k: ?? Er k: link til din /dev/cdrom?? ellers forstår jeg det ikke
lige...

Men det kan være det er mine gamle cd-rom drev der ikke kan læse brændte
cd'er.. det er jo set før...

- Jeppe