Re: Det er ikke kriminelt at hacke i Argentina..

From: Kristian Rask (none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Apr 2002 - 19:16:50 CEST

From: "Kristian Rask" <none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Det er ikke kriminelt at hacke i Argentina..
Date: Tue, 16 Apr 2002 19:16:50 +0200

Hola

> 1. Hvem siger at disse "hackere" altid kommer fra systemer i Argentina?

Ingen !

> 2. Du koerer vel ikke services med kendte fejl i? Hvad er problemet saa?

Der ikke noget problem !
Jeg er heller ikke særskilt bekymret for netop argentiske hackere, eller relays
& kompromiterede box'e i argentina.

men hvis man generelt pisser på argentisk traffik de fleste steder i verden, så vil
argentina stille og roligt ændrer synspunkt omkring det kriminelle i at hacke.
Jeg synes bare man bør blokere dem totalt !

mvh

Kristian Rask