Re: God bog handel i DK

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Apr 2002 - 23:05:52 CEST

Date: Thu, 11 Apr 2002 23:05:52 +0200
Subject: Re: God bog handel i DK
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Thursday, April 11, 2002, at 11:28 PM, Mikkel C. Simonsen wrote:

> Jeg ville normalt anbefale amazon.co.uk eller amazon.de... ;-) Engelske
> bøger plejer at være alt for dyre i dk.
>
> Venlig hilsen
>
> Mikkel C. Simonsen

Jeg plejer at finde dem på amazon.com, bestille dem på nettet via
polyteknisk boghandel
og få dem sendt (inkl. den store rabat gennem DKUUG medlemsskab :-)

Advarsel:
www.polyteknisk.dk har nok den dårligste webside for en boghandel ;-)
- ofte må man skrive email til dem for at finde en bestemt bog

Levering sker til gengæld til den aftalte tid og det er som regel RET
HURTIGT, i forhold
til Amazon UK hvor man betaler Dansk moms på bøgerne - yihhaa for EU!

hmm jeg har forresten en stak bøger vi skal have bestilt, måske man
skulle tage
sig sammen og kæmpe med det webinterface igen ;-)

Mvh

Henrik
kramshøj@kramse.dk