Pendant til LVM og Loop-AES til FreeBSD

From: Klaus Agnoletti (none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Apr 2002 - 22:14:35 CEST

Date: Tue, 9 Apr 2002 22:14:35 +0200
From: Klaus Agnoletti <none@klaus--xenux.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Pendant til LVM og Loop-AES til FreeBSD

Hej
Jeg er rimeligt uerfaren med FreeBSD, men har god Linux erfaring. Min
hjemmebox skal snart geninstalleres, og skal det være med Debian igen
skal jeg have LVM så jeg kan sætte flere diske sammen til en stor - og
så vil jeg have et krypteret fs. På Linux ville jeg nok vælge loop-aes -
loop-aes.sourceforge.net.

Jeg vil gerne have installeret boxen med FreeBSD, men hvad skal jeg så
vælge af applikationer der kan give mig de samme funktionaliteter ?

--
Med venlig hilsen / Regards

Klaus Agnoletti Junior Geek Engineer

Xenux - The Linux People Bredgade 35A, 2. 1260 København K Tel: +45 3315 8202 Fax: +45 3318 3202 http://www.xenux.dk

Mød os på NTI 2002 i Bella Centeret den 14-16 maj.