Flere Public IP'er og natd

From: Dennis Pedersen (none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 03 Apr 2002 - 10:38:10 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "BSD-DK" <none@BSD-DK--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Flere Public IP'er og natd
Date: Wed, 3 Apr 2002 10:38:10 +0200

Hej!
Hvis man har en FreeBSD maskine der har fået tildelt flere public ipnumre på
ydersiden, hvordan er det så lige man håndterer natd?
Jeg ønsker at alt intern trafic der bliver diverted igennem natd bliver
sendt ud igennem et bestemt af de public ip numre. Umiddelbart skal jeg vel
binde mig til eet af de IP-numre jeg har?
Men hvad så med de øvrige public ip'er? ,der ønsker jeg at forwarde enkelte
porte til nogle enkelte hosts på mit interne net.
Jeg har læst man siden igennem til natd men kan ikk helt gennemskue hvordan
jeg strikker det sammen...
Nogen der har et bud?

/Dennis