squid

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 30 Sep 2001 - 01:36:04 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd.dk" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: squid
Date: Sun, 30 Sep 2001 01:36:04 +0200

Nogle "eksperter" på squid ?

Jeg har nu haft en squid kørende for ca. 150 brugere i ca. 5 måneder, jeg
bruger SARG til statistik, men jeg er sgu blevet lidt mistrøstig efter jeg
har nærstuderet statistik. Det ser ud som om den henter mere direkte end den
cacher, nu ved jeg så godt at den går ud og sniffer om den ønskede side er
opdateret, men alligevel, kun ca. 464 MB på 5 måneder i cachen ?

Så var det jeg tænkte om der var nogen der havde nogle gode fif og tricks !

mvh
Kenneth Karlsson