bind9/named problemer

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 24 Sep 2001 - 13:33:30 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: bind9/named problemer
Date: Mon, 24 Sep 2001 13:33:30 +0200

Hej bsd'ere

Min nameserver har to intefaces, hvis jeg spørger på localhost eller det
indre interface, får jeg de rigtige oplysninger, men spørger jeg på det ydre
interface giver den nogle vanvittige oplysninger. F.eks er der ingen ttl og
alle A records har den samme IP - nemlig min officielle, også selvom de
intet har med mit net at gøre (eks. min sekundære ns).

Hvad f.... går der galt for den?????

Gode råd og vejledning modtages med kyshånd :-)

Skal der eksempler til?
(sidespring: Hvad er det lige der får os til ikke at poste eksempler med
rigtige IP'er og navne??? Hvis nogle vil ha oplysningerne skal de da nok få
dem, eller hvad?? Jeg kom til at tænke på det fordi det kommer til at ta'
lidt tid at omskrive et eksempel til mit problem og få det til at fremstå
anonymt... så hvorfor gøre det?)

- Jeppe