RE: OT: Notebooks

From: Bernino Lind (none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 24 Sep 2001 - 11:46:28 CEST

From: "Bernino Lind" <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: OT: Notebooks
Date: Mon, 24 Sep 2001 11:46:28 +0200

Jeg har både brugt Proconsult (i næsten million klassen) og LS8400.

Begge blev udskiftet fordi den ene ikke behandlede os ordentligt på trods af
god volumen og den anden blev ekstremt varm ved grafisk brug og simpelt hen
bare genstartede på den kolde måde.

Jeg kan ikke anbefale LS8400 ej heller proconsult.

-nino