Re: ftp.dk.freebsd.org vs. ftp.freebsd.org

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 18 Sep 2001 - 15:35:16 CEST

Date: Tue, 18 Sep 2001 15:35:16 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ftp.dk.freebsd.org vs. ftp.freebsd.org

On Tue, Sep 18, 2001 at 03:32:04PM +0200, Simon L. Nielsen wrote:
> Hej
>
> Nu kommer der jo meget snart en 4.4 og man skal til at downloade...
>
> Er der nogen forskel paa om man bruger ftp.dk.freebsd.org eller
> ftp.freebsd.org? Jeg ved godt det er forskellige maskiner, men er det bedre
> at bruge ftp.dk.freebsd.org naar alle "udenlaendingene" sikkert bruger
> ftp.freebsd.org?

Brug hvad der virker bedst for dig - ftp.freebsd.org mirror pt.
noget oftere end ftp.dk.freebsd.org.

ftp.freebsd.org er en noget hurtigere maskine, men den har også
flere brugere ...

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.