RE: .dk registrator

From: mads@kanon.net
Date: Sun 16 Sep 2001 - 15:22:21 CEST

Date: Sun, 16 Sep 2001 15:22:21 +0200
From: mads@kanon.net
To: Bernino Lind <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: .dk registrator

Hvis du har mod paa at forklare mig hvordan, saa er jeg en ivrig
lytter.. Min ene ISP (Mydns.com - med hvem jeg ikke har NOGEN
problemer) siger, at jeg skal aendre DNS settings hos den nuvaerende
ISP. Min anden ISP (ActiveISP) har intet interface til det, og deres
support siger at det kan de ikke goere fordi det er et .dk domaine.

BTW.. Jeg ved godt at dette ikke har meget med BSD at goere, saa hvis
du vil kan vi ta det "offline"?

Mads