Re: Errors

From: Søren Klintru (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Sep 2001 - 14:29:55 CEST

Date: Tue, 11 Sep 2001 14:29:55 +0200
From: Søren Klintru <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: Dan Larsen <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Errors

Hej Dan,

Tuesday, September 11, 2001, 11:18:50 PM, skrev du:

DL> Hej alle :o)

DL> Jeg får en masse fejlmeddelelsser, som bliver outputtet til min tty...
DL> Er der en let måde at sørge for, at alle fejl bliver smidt i en generel
DL> logfil? :o)
DL> Minus dem der i forvejen bliver smidt i en log selvfølgelig :o)

kig i /etc/syslogd.conf efter linier hvor der stor 'root'
'/dev/console' og lignende (f.eks. '*'), udkommenter dem - ret
destination eller lignende.

når du har gjort dette genstartes syslogd denne med 'killall -HUP
syslogd'

--
Med Venlig Hilsen,
 Søren Klintrup                          mailto:soren@klintrup.dk