OpenBSD bootloader

From: Hansen,Ole OHA (none@oha--kmd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 10 Sep 2001 - 13:24:22 CEST

From: "Hansen,Ole OHA" <none@oha--kmd.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: OpenBSD bootloader
Date: Mon, 10 Sep 2001 13:24:22 +0200

Hej,

Jeg har installeret OpenBSD på min laptop, en IBM 380z, uden nogen form for
problemer. Jeg har kørt linux på den før og der dual bootede jeg mellem
linux og windows - kan OpenBSDs bootloader boote windows, eller skal jeg
installere en anden bootloader?

Noget helt andet, er der nogen der har nogle gode hints til opsætning af
APM. Jeg kan godt få maskinen til at suspende - men kun hvis jeg tager mit
PCMCIA netkort ud. Dette kan man leve med, men desværre skal konfigurere
kortet igen når det har været ude! Nogen ideer?

--
Ole Hansen