pop access

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 02 Sep 2001 - 15:53:23 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: pop access
Date: Sun, 2 Sep 2001 15:53:23 +0200

Hej bsd'ere

Nu har jeg fået konfigureret min mail server, men jeg har det problem at jeg
ikke kan hente mail via pop fra min workstation (w2k) :-(
Jeg har sat inetd til at starte dkpop3 og dkimap4, og min workstation kan
logge ind, men kan åbenbart ikke overføre mailen.
Det undrer mig noget, for jeg kan godt hente mails ved bare at ændre min
account i outlook til at bruge imap.
Jeg kan godt sende mail ud i verden via min server.
Der må være en detalje jeg ikke kender til, og jeg synes det er svært at
finde nogle informationer på det her. Håber der er nogle der kan hjælpe
(forslag, how-to's, links, whatever).

- Jeppe