Re: portupgrade

From: Bjarne Wichmann Petersen (none@mekanix--privat.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 Oct 2001 - 10:43:19 CET

From: Bjarne Wichmann Petersen <none@mekanix--privat.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: portupgrade
Date: Wed, 31 Oct 2001 10:43:19 +0100

On Wednesday 31 October 2001 09:39, you wrote:

> Det "virker bare"

... næsten. Har været ude for at der er sket underlige ting, at man har
skullet holde tungen lige i munden for ikke pludselig at stå med 2
"konflikterende" (jatak, jeg vil gerne ha' et dansk ord til 100,-) libs.

Senest er jeg blevet bedt om at køre pkgdb -F... meget fint. Problemet er
bare at jeg ikke lige har så meget styr på pkgdb og man-siderne gøre mig ikke
klogere. Så meget har jo dog gennemskuet, at jeg skal angive 'XFree86-4.10_9'
som dependency... og det skal jeg gøre ca. en zillion steder. Findes der ikke
en fixere metode?

Ellers tøvs jeg også portupgrade er rigtig rart. Mangler bare liiige et gui ;)

Bjarne