Re: Installparty til The Party

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 Oct 2001 - 11:35:49 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Installparty til The Party
Date: Mon, 29 Oct 2001 11:35:49 +0100

> Der er Dennis (nok bedre kendt som signout - Dennis Kjær Jensen
> <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>) som har stillet forslag om dette.
>
> Personligt er jeg helt med på ideen og jeg synes vi skal gå videre
> med den! Jeg har bare ikke liiiige tid til arrangere det - da jeg allerede
> laver alt for mange ting på alt for kort tid.
Det er fair nok. Jeg har heller ikke selv for meget tid til overs lige for
tiden, men skal da gerne sørge for at få sparket gang i de folk der
eventuelt melder sig til at stå for det og deltage med deres viden i
forbindelse med den egentlige udførelse.

> Så vi skal bruge en som melder sig til at koordinere det. :) (og det
> behøver ikke at være en fra bestyrelsen) Det kunne måske ligefrem være
> smart hvis det var en fra Jylland ?
Jah. Det ville måske være en fordel - phk gryntede i al fald noget om at der
er langt til Års :)
Jeg vil foreslå at Søren Jensen (chip), Søren Vrist (seet) og Simon
Thoustrup (zimme) tager sig af det. De er unge og friske, og har sikkert
masser af tid til at lave den slags :)
Og noget tyder på at det er de unge der er nystartede der har mest energi
til at fortælle andre om hvor fedt BSD er. Jeg har i hvert tilfælde ikke
hørt noget fra andre på listen.

Endvidere bor de lige i nærheden, så jeg kunne godt sørge for et par møder
eller lignende hvis vi lige skulle have diskuteret nogle detaljer om hvad og
hvordan det skal foregå.

> Signout - kan du give nogle retningslinier ?
> tilmeldingsfrist f.eks. ?
Jaeh. Det kan jeg da godt.

Der er ikke nogen egentlig tilmeldingsfrist, men jeg vil gerne vide hvornår
i løbet af arrangementet jeg skal booke konferencerummet.

Jeg vil stadig gerne høre fra folk der er interesseret i at kigge forbi og
hjælpe, eller måske holde et foredrag om et emne. Der er mange gæster der
skal underholdes, og der er givetvis også nogle der gerne vil høre om lige
netop det område DU ved noget om.

... Dennis

Og hop så på #bsd-dk på efnet!