Re: talere til linuxforum 2002

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Oct 2001 - 16:45:06 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: talere til linuxforum 2002
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 24 Oct 2001 16:45:06 +0200

Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg har ikke selv det store overblik over hvad der er hot pt. indenfor
> OpenSource miljøet, så jeg skal bruge lidt hjælp.

Selvom jeg nærmere er nobie end newbie eller wannabe, så kan jeg da
godt sige to BSD-orienterede ting jeg gerne ville høre om:

  - UFS+SoftUpdates.
  - KSE, kernel scheduler entities. (Aner ikke hvad det er, men det
    lyder interessant.

Hvis der er nogen der ved hvem der kan tale om disse emner kan jeg
godt støtte op om det på konferencelisten.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix