Re: Microsoft Subvertising

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 15 Oct 2001 - 00:38:17 CEST

Date: Mon, 15 Oct 2001 00:38:17 +0200
From: Morten Liebach <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Microsoft Subvertising

On 15, Oct, 2001 at 12:09:37AM +0200, Morten Liebach wrote:
> Yo!
>
> Til mødet her i Århus var der i hvert fald en der ikke havde set
> "monkeyboy" og "developers" videoerne med Steve Ballmer, så her er
> linkene:
>
> http://www.fuckedcompany.com/images/dancemonkeyboy.mpeg (3.0M)
> http://www.fuckedcompany.com/images/developers.mpeg (1.6M)

Fuck (om man så må sige), det sidste link er meget større end 1.6M fandt
jeg ud af, og det er en porno promo ef en aller anden art.

Undskyld fejlen, selvom den ikke var min!

Gad nok vide hvad de har gang i ... fuckedcompany? tjah.

Det er jeg ked af, til gengæld er det her den rigtige:

        http://pc89225.stofanet.dk/pub/developers.mpg

Godnat
                Morten

--