Re: Router

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Oct 2001 - 14:50:08 CEST

Date: Thu, 11 Oct 2001 14:50:08 +0200
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Router

On Thu, Oct 11, 2001 at 02:37:30PM +0200, hroi@mail.asdf.dk wrote:

> Det er vel ikke muligt at slippe for nogen ekstra box (f.eks. 677)? Du
> kan velikke slutte DSL direkte til en PC? Jeg kunne meget godt tænke
> mig at have fuld end-to-end IP og slippe for PAT og de gener det
> medfører uden at skulle have et helt /30 eller /29 rutet hjem for at
> opnå det.

TDC's BB|ADSL giver dig global routet ip adresse direkte på
maskine(n|rne), ligeledes med NetExpress og BoomTown hvis man bruger en
PPPoE klient på sin maskine.

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.