Re: Møde i Århus.. DOH!

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 08 Oct 2001 - 16:13:43 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Møde i Århus.. DOH!
Date: Mon, 8 Oct 2001 16:13:43 +0200

> > Søndag d. 14, kl. 19:00
> > er vel OK?
Jah. Jeg er desværre ramt af at være afhængig af DSB. Og man må erkende at
de kører lidt mindre stabilt end BSD. :(
Er der en der melder sig som vært for en enkelt overnatning? evt mod
betaling i form af en øl eller lignende :)
Morgentoget går fra Århus klokken 06:42, så jeg skal nok smutte tidligt :)
Alternativt slipper i for mig allerede ved 23-tiden.

> Vi har lidt at leve op til efter det sidste bsd-dk arrangement i
> København, der var gevaldig hyggeligt :)
Helt sikkert. Men vi må jo bare forsøge at gøre det lidt så godt :)

... Dennis