Re: Møde i Århus.. DOH!

From: Jan Chrillesen (none@jan--chrillesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 08 Oct 2001 - 15:49:52 CEST

Date: Mon, 8 Oct 2001 15:49:52 +0200
From: Jan Chrillesen <none@jan--chrillesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Møde i Århus.. DOH!

On Mon, 08 Oct 2001, Ole Guldberg Jensen <none@ole_guldberg--mail.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Jeg kan se i arkivet at min mail om om mødet i Århus er i omløb..
> Jeg har dog ikke fået den :(
>
> Jeg har lige talt med Bryggeriet sct. Clemens og de har _ikke_ åbent
> om søndagen, så vi skal have fundet en anden lokation..
>
> Men tid:
>
> Søndag d. 14, kl. 19:00
>
> er vel OK?

Hvad er prioriteten - øl? mad? hygge?

Stedet i Vestergade er velfrekventeret af en del århusianske BSD folk,
og udmærker sig ved billig oksekød i rigelige mængder, og der er plads
til en del mennesker, men der skal nu nok bestilles bord alligevel.

Jeg er forøvrigt også med, næsten uanset tidspunkt og lokation.

Vi har lidt at leve op til efter det sidste bsd-dk arrangement i
København, der var gevaldig hyggeligt :)

/Jan