Re: Hjemme-netværk med adsl

From: Kasper Mejlgaard (none@mejlgaard--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Oct 2001 - 10:44:38 CEST

Date: Tue, 02 Oct 2001 10:44:38 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Kasper Mejlgaard <none@mejlgaard--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hjemme-netværk med adsl

At 22:56 01-10-2001 +0200, Henrik Andersen wrote:

>Det kommer man heller ikke udenom selv som CC ansat, ellers har jeg bare
>ikke snakket med de rette ;)

Der er intet at komme udenom, da der ikke mere køres med filter på port 25.
Der var i en periode hvor der blev kørt med RBL på port 25 og der derfor
ikke var direkte hul igennem til port 25 på en adsl opkobling, men kun via
den sekundære MX, som vi (CC) stillede tilrådighed. Filteret er en saga
blot, men man er stadigvæk velkommen til benytte vores MX backup
mailserver. Se mere på:

http://www.cybercity.dk/privat/support/teknisk_faq/adsl_faq/

>Kan ikke lige sige om det kan lade sig gøre, bruger ikke mail på min
>adsl. Men vil da lige undersøge sagen. Hvis der ikke er en af de andre
>CC ansatte der lige kommer med i forkøbet ;)

Og det nåede jeg tilsyneladende...

--
Kasper Mejlgaard
CyberCity Internet