Re: BSD-router (Var Re: TDC ADSL)

From: Mikkel C. Simonsen (none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Nov 2001 - 02:30:17 CET

Date: Sat, 24 Nov 2001 02:30:17 +0100
From: "Mikkel C. Simonsen" <none@mcs--post5.tele.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-router (Var Re: TDC ADSL)

Jens Rohde wrote:

> Uhm... det lyder sgu da interessant. Har du nogle specs/forhandler på det
> motherboard?

Jeg tror ikke der er andre forhandlere end producenten Søren Kristensen.
Her er de vigtigste specifikationer:

133 Mhz. AMD ElanSC520
64 Mbyte SDRAM, soldered on board
1 Mbit BIOS/BOOT Flash
CompactFLASH Type I/II socket, 8 Mbyte FLASH to 1Gbyte IBM Microdrive
3 10/100 mbit Ethernet ports, RJ-45
1 Serial port, DB9. (optional 2nd serial port)
Power LED, Activity LED, Error LED
MiniPCI type III socket. (t.ex for optional hardware encryption.)
PCI Slot, right angle 3.3V only. (t.ex for optional WAN board.)
8 bit general purpurse I/O, 14 pins header
Board size 4.85" x 5.7"
Power either 5V DC fixed or 6-20V DC, max 10 Watt
Operating temperature 0-60 °C

Prisen er ca. 1800 kr. uden kasse eller 1900 kr. med kasse. Og hvis man
som jeg også skal have et ATM kort i, skal man bruge et uden kasse...

Du kan se mere her: http://www.soekris.com/net4501.htm

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen