Er syslog gået på ferie ? =)

From: Søren Elleby Sørensen (none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Nov 2001 - 11:31:54 CET

Date: Tue, 20 Nov 2001 11:31:54 +0100
From: Søren Elleby Sørensen <none@ses--spionand.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Er syslog gået på ferie ? =)

Jeg har netop modtaget denne i den daglige mail fra root

boxen.spionand.dk kernel log messages:
> Nov 7 00:21:43 boxen proftpd[80889]: no modules loaded for `ftp' service

Problemet skyldes "AuthPam" ikke var sat til "off" i proftpd.conf - Men, det
er efterhånden en del dage siden det blev rettet, så den burde vel ikke maile
om det ?
Det der undrer mig lidt, er at det optræder ikke i /var/log/messages for idag,
og det ser ud som om, det er hapset derfra dateret d. 7/11-2001

Erhm .. Nogle med en forklaring på dette, eller har jeg misforstået et eller
andet ? :)

Mvh Søren