Install problemer på en HP Netserver LC5

From: Dennis Pedersen (none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Nov 2001 - 17:20:48 CET

From: "Dennis Pedersen" <none@mig--jyde.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "BSD-DK" <none@BSD-DK--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Install problemer på en HP Netserver LC5
Date: Sat, 17 Nov 2001 17:20:48 +0100

Hej!
Jeg har forgævet prøves at poste på freebsd.org listen men af mysteriske
årsager kommer min indlæg ej frem (ej heller når jeg browser på deres side)
men jeg modtager lystigt så nu må jeg lige prøve her ;)

Problemet er at jeg har en gammel Netserver med indbygget scsci controller
jeg bare ikke kan få ild i, har disablet alt i bios pånær scsi,floppy,vga.
For at få denne interne scsi controller til at virke skal jeg boote den med
boot -c og dernæst bruge 'eisa 12' ved samme lejlighed har jeg slået alt
support for com,ltp fra så jeg er sikker på det ikke er det der driller mig.
Men så snart 'eisa 12' bliver kørt så kan den ikke starte på de 2 floppy's
:( , den staller ved "sc0 : vga <16
virtual consoles> flags:something" , men det kører fint hvis jeg ikke
skriver 'eisa 12' men så er der ingen support for scsi controlleren :(
Nogen hints til hvad jeg evt kan have overset/ikke prøvet?

Mvh
Dennis