1540 SCSI ctrl & Netserver LC5 install problem..

From: Dennis Pedersen (none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 13 Nov 2001 - 15:11:24 CET

From: "Dennis Pedersen" <none@mig_cotrold--mailme.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: 1540 SCSI ctrl & Netserver LC5 install problem..
Date: Tue, 13 Nov 2001 15:11:24 +0100

Hej!
´Jeg har et mystiske problem med en Netserver LC5 (ja det er en gammel kost af en 66mhz) hvor der er sat en Adaptec 1540 scsi ctrl i med en scsi harddisk. Jeg kan fint boote op på 2 disketter hvor den prober controlleren rigtigt , den instalerer også korret. Men i det den skal starte for første gang så knækker filmen, den fanger ikke længere scsi controlleren af en mærkelig årsag og stopper op og skrive at den ikke kan finde 'da0' som er min scsi disk.
Er der noget vitalt jeg har overset her fordi den prober den jo rigtigt nok når jeg booter på de 2 disketter?! :(

Mvh
Dennis