RE: mere båndbredde til webserveren

From: Jens Schødt (none@nice--email.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Nov 2001 - 22:56:36 CET

From: Jens Schødt <none@nice--email.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: mere båndbredde til webserveren
Date: Mon, 12 Nov 2001 22:56:36 +0100

Jeg har nu gennemlæst ipfw manualen og hvad jeg ellers kan finde på
nettet, men det er meget sparsomt hvad man kan finde om netop weight.
Jeg kunne godt bruge et eksempel på en konfiguration. Eks. Hvis min
webserver skal "overtage" 80% af upload-båndbredden så snart der er
requests. Og ellers 0%.

Alle forslag er velkomne :-)

Mvh

Jens