embedded device anbefaling ønskes

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 29 May 2001 - 12:11:53 CEST

Date: Tue, 29 May 2001 12:11:53 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: embedded device anbefaling ønskes
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Jeg er ved ar blive koblet op til Bredbåndsfabrikken,
og vil derfor gerne installere en brandvæg. Men jeg
har ikke lyst til at en gammel uddanket PC'er skal stå
og snurre i baggrunden. Dels larmer det, dels vil jeg
gerne spare lidt på miljøet, hvis jeg kan.

Derfor vil jeg gerne installere en lille enhed som har
to netkort, en vga-udgang, flash-disk, ps2-indgang.
Jeg læste for et år siden om en i486 som netop havde
disse egenskaber. Men jeg husker desværre ikke navnet
på den.

Mit ønske vil være et kort med en PowerPC, da disse
CPU'er har bedre (lavere) strømforbrug end Intel's.

Har I nogle ideer til nogle produkter I har prøvet i
praksis?

Hilsen
Claus

Går mail for langsomt for dig?
Så prøv Yahoo! Messenger - her kan du i løbet af få sekunder udveksle beskeder med de venner, der er online.
Messenger finder du på adressen: http://dk.messenger.yahoo.com