Re: Rackserver til FreeBSD

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 19:01:35 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Rackserver til FreeBSD
Date: Mon, 28 May 2001 19:01:35 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

Proconsult (www.proconsult.dk) har en god 2U kasse der tager standard
motherboards og diske mv. Plads til to 3.5" diske, en floppy og
et slot til CDrom eller en disk mere.

Jeg ved ikke om de har det på deres web-side endnu, men ellers ring
til dem...

Varmt anbefalet.

Poul-Henning

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956