WAS: Re: Artikel: OS SECURITY The Case for BSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 15:28:42 CEST

Date: Mon, 28 May 2001 15:28:42 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: WAS: Re: Artikel: OS SECURITY The Case for BSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, bsd-dk@bsd-dk.dk

> HP-UX.
>
> Har du prøvet at køre den under FreeBSD's
> linux-emulering? Jeg blev
> overrasket over hvor godt Netscape's LDAP Directory
> server til Linux
> kørte under emuleringen...

Hej.

Jeg rettede på installations-scriptet til eDirectory
så rpm-kommandoen fik en --ignoreos med som ekstra
parameter. Dette fik mig igennem selve
installationsprocessen. Men da scriptet skulle
konfigurere eDir., så stoppede installationen med en
fejl. Jeg er ikke stiv nok til at rette i resten af
scriptet på nuværende tidspunkt, og det kræver lidt
blod, sved og tårer.

Men du har ret, og jeg har selv været inde på tanken.
Det kan helt sikkert afvikles under FreeBSD's
emulering, og sikkert osse hurtigere end på Linux.

Hvis andre har været inde på lignende er jeg meget
interesseret.

Hilsen
Claus

Man kan osse lave en manuel konfigurering,
> /Lars

Går mail for langsomt for dig?
Så prøv Yahoo! Messenger - her kan du i løbet af få sekunder udveksle beskeder med de venner, der er online.
Messenger finder du på adressen: http://dk.messenger.yahoo.com