Re: Artikel: OS SECURITY The Case for BSD

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 15:01:00 CEST

Date: Mon, 28 May 2001 15:01:00 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Artikel: OS SECURITY The Case for BSD
To: bsd-dk@bsd-dk.dk, "Bsd-Dk \(E-mail\)" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Interessant læsning. Artiklens forfatter kommer med en
pointe jeg ofte selv spreder ud til højre og venstre.

Lad Linux virke som en rambuk som kan åbne øjnene for
at gratis software faktisk kan have en utrolig høj
kvalitet. Så kan *BSD komme ind når det er alment
accepteret at ting ikke altid behøver at koste noget,
og Linux evt. ikke slår til mht. skalerbarhed etc.

Jeg startede selv med Linux, men fik smagen for
FreeBSD da Postfix-udvikleren Witse gang på gang
nævnte FreeBSD som hans udviklingsplatform, samt da
jeg så en reklame hvor der stod at man, med en enkelt
kommando, kunne rekompilere hele systemet.

Og efter et par re-installeringer på min egen maskine,
bruger jeg såvidt mulig kun FreeBSD. Kun hvis
produktet ikke findes til *BSD, vil jeg bruge f.eks.
Linux. Bl.a. findes Novell's eDirectory til Linux,
Solaris, True64, og findes i beta til AIX og HP-UX.
Men desværre ikke til *BSD.

Hilsen
Claus

--- Henrik_Kramshøj <none@henrik.kramshoj--vigilante.com.lh.bsd-dk.dk>
skrev: > BSD Today er et fedt sted at hente/læse
information

http://www.infosecuritymag.com/articles/may01/features_os_security.shtml
> [...]
> material. Any review, retransmission,
> dissemination or other use of, or
> taking of any action in reliance upon, this
> information by persons or
> entities other than the intended recipient is
> prohibited.
>
> Any opinions expressed in this email are those of
> the individual and not
> necessarily the Company.
>
> If you receive this transmission in error, please
> email to
> postmaster@vigilante.com, including a copy of this
> message. Please then
> delete this email and destroy any copies of it.

Går mail for langsomt for dig?
Så prøv Yahoo! Messenger - her kan du i løbet af få sekunder udveksle beskeder med de venner, der er online.
Messenger finder du på adressen: http://dk.messenger.yahoo.com