Re: FreeBSD, eggdrop (irc-bot) og TCL

From: Michael Rasmussen (none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 28 May 2001 - 11:47:50 CEST

Date: Mon, 28 May 2001 11:47:50 +0200
From: Michael Rasmussen <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD, eggdrop (irc-bot) og TCL

Jan Chrillesen wrote:

> Jeg kører ikke selv nogle bots, men jeg tænkte bare at det kunne da
> ikke passe at eggdrop ikke kunne compile på FreeBSD. Jeg hentede
> 1.6.4, som iflg Freshmeat er nyeste version.

ahh :)

Tak for ulejligheden.

> Nej, det burde ikke betyde noget. Prøv at hente nyeste version af
> botten [...]

Tak, den virker ganske rigtigt.

Det var åbenbart en uofficiel side Google havde fundet frem til mig, og
sjovt nok kunne ingen af disse ældre versioner finde tlclib. Men den nye
version ser ud til at køre helt fint, så den holder jeg mig til.

--
Med venlig hilsen
 Michael Rasmussen <none@michael.r--grafisk.dk.lh.bsd-dk.dk>