Re: fetchmail som daemon

From: Morten Liebach (none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 May 2001 - 01:04:22 CEST

From: "Morten Liebach" <none@morten--hotpost.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Thu, 24 May 2001 01:04:22 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: fetchmail som daemon

On 23, maj, 2001 at 07:12:47 +0200, Munish Chopra wrote:
> [...]

I min (bruger) crontab har der det sidste halve års tid stået:

        @reboot fetchmail --daemon 900

Virker perfekt!
Jeg vil tro det også virker på FreeBSD og NetBSD, kun testet på OpenBSD
og Debian ...

Det resulterer iøvrigt ikke i en mail hvert reboot, fetchmail er tavs
ved "--daemon" kørsel.

        Morten

--
Morten Liebach <none@morten@hotpost.dk>; <morl.aarhus--fdir.dk.lh.bsd-dk.dk>