bsd-dk cvs

From: Hroi Sigurdsson (none@hroi--asdf.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 May 2001 - 15:44:17 CEST

Date: Wed, 23 May 2001 15:44:17 +0200
From: Hroi Sigurdsson <none@hroi--asdf.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: bsd-dk cvs

Hej folkens.

Jeg var til Anton's foredrag om CVS hvor han nævnte at bsd-dk websitet
blev vedligeholdt i et cvs repo. Jeg kan ikke rigtigt finde noget
information om dette på websiden, ej heller de slides som blev lovet
efter foredraget.
Jeg sidder selv med et website[1] i CVS og kunne godt tænke mig at kigge
på jeres setup for inspiration. Anton antydede at i brugte make til at
"compile" websitet.

Ville det ikke være en ide at lave noget dokumentationsprojekt på basis
af de slides? I så fald vil jeg da tilbyde min hjælp.

[1] http://www.dns4free.dk/

--
Hroi Sigurdsson                             hroi@netgroup.dk
Netgroup A/S                          http://www.netgroup.dk