problemmer med Apache og PHP

From: Morten Wegelbye Nissen (none@Mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 20 May 2001 - 22:44:28 CEST

From: "Morten Wegelbye Nissen" <none@Mwn--edb.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: problemmer med Apache og PHP
Date: Sun, 20 May 2001 22:44:28 +0200

Jeg har installeret FreeBSD v 4.2 på min server, Indtil i går virkede
min apache og MySQL server fint. Men så valgte jeg at installere PHP4
fra ftp.dk.freebsd.org

Efter jeg havde gjort dette virkede min apache ikke mere, er der nogen
ude i den vide verden der har en anelse om hvad der kan være galt???

både Apache og PHP er installeret via ports, og jeg har ikke rørt noget efter at jeg valgte mod_php4 i /stand/sysinstall

Min httpd.conf kan ses på http://www.skwat.adsl.dk/httpd.conf

Både min MySQL og SAMBA køre vidre som om intet var hent.

et lille udsnit for hvad der sker når jeg prøve at starte

---
apache.sh       mysql-client.sh mysql-server.sh samba.sh
bash-2.04# sh apache.sh start
apache.sh: Cannot determine the PREFIX
---

Ud fra pkg_info har jeg følgende oplysniger

--- mod_php-4.0.3pl1 PHP4 module for Apache apache-1.3.14 The extremely popular Apache http server etc etc ---

Det skal lige nævnes at jeg er rimlig ny i *BSD verdenen