IBM Netvista A20 (model 6269-G1G)

From: Kenneth Karlsson (none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 17 May 2001 - 20:27:30 CEST

From: "Kenneth Karlsson" <none@kak--odensevej.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: IBM Netvista A20 (model 6269-G1G)
Date: Thu, 17 May 2001 20:27:30 +0200

Nogen erfaring med ovenstående PC, jeg kan bare ikke få FBSD til at trille på den lige meget hvad jeg gør, men linux vil den gerne køre. Det stopper allerede når jeg forsøger at boote på CD'en, no luck, frem med disketterne, installationen gik igennem og bootet op 1 gang, derefter starter den, og lige når man trykker enter ved de 9 sekunders ventetid, klonk, maskinen genstarter ind i bios med en fejl 177 Asset Error et eller andet. Det jeg kunne finde hos IBM var bios admin kodeord der var korrupt, så ind og slette (det var aldrig sat), men stadig samme resultat.

Så nu sidder vores linuxfreak og griner mens Redhat 7 triller på som en mis .... HJÆLP !!

/Kenneth Karlsson .. som udtaler sig på egne vegne (indtil det bliver beskattet).
-- "intet er så godt for successen som det rene svineheld !" -ukendt